Laatupolitiikka
Olemme sitoutuneet noudattamaan konsernin laatupolitiikkaa. Tavoitteenamme on tuottaa asiakkaillemme tuotteita ja palveluja, joissa yhdistyvät asiakastyytyväisyys, laatu, turvallisuus ja ympäristön hyvinvointi.
Laatupäämääriemme saavuttamiseksi:
- Seuraamme asiakkaittemme tyytyväisyyttä ja kehitämme asiakaspolkujamme ja palveluprosessejamme yhteistyössä asiakkaittemme kanssa.
- Jokainen meistä vastaa oman työnsä laadusta ja on velvollinen toimimaan laatutavoitteiden saavuttamiseksi.
- Parannamme jatkuvasti prosessiemme ja tuotteidemme laatua asettamalla toiminnalle laatutavoitteita ja valvomalla niiden toteutumista.
- Pyrimme häiriöttömiin toimituksiin, kustannustehokkuuteen ja tyytyväisiin asiakkaisiin jatkuvan kehittämisen avulla.
- Osana kokonaisvaltaista riskienhallintaa tunnistamme toimintamme, tuotteidemme ja palvelujemme laatuun liittyvät riskit ja varaudumme niihin. Tunnistamme myös laadun hallintaan liittyvät mahdollisuudet.
- Johtamisjärjestelmämme kattaa kaikki yrityksemme tärkeimmät toiminnot ja se on dokumentoitu.
- Kehitämme osaamistamme ja prosessejamme laadukkaiden tuotteiden ja palvelujen aikaansaamiseksi.
- Varaamme toimintaamme tarkoituksenmukaiset ja riittävät resurssit.
- Toimimme energia‐alalla yhteisesti sovittujen toimintaperiaatteiden mukaan.
- Olemme jatkuvasti tietoisia toimintaamme kohdistuvista lakisääteisistä vaatimuksista, joiden noudattamiseen sitoudumme.
- Teemme yhteistyötä vastuullisten ja luotettavien toimittajien ja kumppaneiden kanssa.
- Edellytämme myös yhteistyökumppaneiltamme sitoutumista laatupolitiikkaamme.