Nyt voit saada paperilaskut ja muun kirjepostin sähköisesti digipostipalvelu Kivraan
Tampereen Energian kuluttaja-asiakkaana voit 1.11.2023 alkaen vastaanottaa laskusi ja muun kirjepostin sähköisessä muodossa digipostipalvelu Kivraan.
Tampereen Energia on ottanut 1.11.2023 alkaen käyttöön digipostilaatikko Kivran. Se on palvelu, jolla voit vastaanottaa, maksaa ja arkistoida laskujasi digitaalisesti.
Voit käyttää Kivraa verkkoselaimella tai lataamalla mobiilisovelluksen. Rekisteröidyt palveluun turvallisesti joko verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella, jonka jälkeen saat Kivran oman käyttäjätunnuksen. Kivran käyttöönotto tai käyttäminen on sinulle maksutonta. Palvelun käyttöönoton jälkeen vastaanotat Kivraan automaattisesti palvelussa mukana olevien yritysten laskut ja muun postin. Laskujen maksaminen onnistuu Kivran kautta hetkessä verkkopankkitunnuksilla omalta pankkitililtä. Kivran käyttö on nopeaa ja turvallista. Jos olet tilannut laskumme e-laskuina, ne eivät automaattisesti ohjaudu Kivraan e-laskusopimuksen ollessa voimassa.
Kivran käyttöönotto on helppoa ja se vie vain hetken. Palveluun rekisteröitymiseen tarvitset verkkopankkitunnukset ja sähköpostiosoitteen. Jos sinulla on jo Kivra käytössä, saat automaattisesti seuraavan laskun toimitettuna Kivraan.
Digipostina lähetetty posti tavoittaa sinut nopeasti ja oikein ja saapuneet laskut on helppo laittaa maksuun suoraan palvelusta omalta pankkitililtä. Palvelu ilmoittaa uuden digipostin saapumisesta ja muistuttaa laskujen eräpäivien lähestymisestä. Kivraan vastaanotetut laskut ovat yhtä helppolukuisia kuin aiemmin paperilla lähetetyt laskut ja niihin on helppo palata myös myöhemmin tarvittaessa.